onsdag den 29. august 2012

tøjstile...




























Der er forskellige tøj stile....... men hvad er din stil for jeg har en meget blandet stil og nogle gange går jeg meget i mørkt tøj og andre gange går jeg i store hættetrøjer og store bukser. det er virkelig forskelligt jeg ved heller ikke selv hvilken stil jeg har? det er meget forvirrende! har lidt forskellige billeder af mine stile har taget dem over et stykke tid :) og så vil jeg vise jer at man ikke bare skal have en stil du kan have alle dem du vil det er kun fantasien der sætter grænser for hvad du kan gå i!<3 lad vær med at tænke på hvad andre siger m det du går i så længe du selv kan li det og føler dig godt tilpas i det så skid på andres mening!<3
det er bare en masse billeder men det er massere forskellige stile der<3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar