tirsdag den 4. december 2012

hvad blir du kaldt?

ja igår sad jeg og skrev med min kæreste og lige pludselig skriver han ''minprinsesse'' i stedet for skat og alt det og det havde han aldrig skrevet før eller det er der aldrig nogle der har skrevet til mig udover måske min veninde nogle få gange men en dreng har aldrig kaldt mig det. hele min verden blev lyserød og der var ligesom om at det var det bedste jeg nogensinde var blevet kaldt ?
det lyder dumt ja men når man kigger på de andre kæreste par hvor drengen skriver jeg elsker dig min prinsesse eller sådan noget ligende jeg syntes det er så sødt! jegvar aldrig selv blevet kaldt det selv om jeg har haft et par kærester. hele min verden gik i stå da jeg så det og alt lyste bare op!! jeg blev så glad.
jeg lå hele natten og smilte og sagde for mig selv ''jeg er hans prinsesse''. det kan godt være i tænker jeg gør meget ud af det ene ord men det er det ord jeg altid har tænkt på at blive kaldt men det er aldrig sket. jeg har aldrig fået den der kærlighed fra en person før så hvergang jeg får sådan noget afvide kan jeg leve på det i flere uger !! <3
hilsen pigen på den lyserøde sky <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar