torsdag den 20. december 2012

kærlighed gør ondt.

jeg har aldrig forstået udtrykket kærlighed gør ondt? jeg har brugt det hvis en eller anden idiot sårede mig men det er jo ikke det de mener og det har jeg fundet ud af nu!
jeg har endelig fundet ud af hvad de mente med det. for ja kærlighed gør kraftedeme ondt! når du er så forelsket at du ikke ved om du er for forelsket til at kunne klare det eller om du lever drømme livet? jeg er så forelsket jeg næsten ikke har lyst til at være forelsket for alt rammer mig og gør ondt! jeg føler mig som den mest lykkeligste pige på jorden men os den  mest ulykkelige. for når alle folk drømmer om den store kærlighed ved de ikke hvad den gør ved dig. jeg har længe drømt om denne her dreng der kommer og jeg endelig blir glad og han står ved min side ligemeget hvor stor en kælling jeg så er hand er bare. og jeg har fundet drengen men jeg kan ikke være lykkelig for nu har han for meget magt ! han kan gøre hvad han vil med mig næsten og jeg ligger i flere måneder og græder. jeg er lykkelig men hvad med når det slutter ?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar