mandag den 27. maj 2013

hvad ser du i fremtiden ?

jeg så denne video http://www.youtube.com/watch?v=7qH4qyi1-Ys&list=RD02eM213aMKTHg og den fik mig til at tænke. at lige meget hvor meget du planlægger og sætter dit liv i rammer kan du aldrig bestemme over din fremtid. vi er begyndt at miste mange mennesker til kræft og mange andre sygdomme. vi tager piller for alt muligt vi fejler. og jeg tænker tit hvordan fremtiden ser ud hvad vil der ske med mig i fremtiden? med verden? nogle gange føler jeg mig fortabt fordi jeg har brug for at få det sidste svar der gør at jeg ved jeg får det godt. et håb eller bare et eller andet. men det kan jo aldrig lade sig gøre.. vil vi stå lige så ubeskyttet mod verdenen og alt det der kan gøre os ked af det længere henne i fremtiden ? og er der en mening med alt det der sker? det er store spørgsmål men der er bare ingen til at svare

Ingen kommentarer:

Send en kommentar