søndag den 19. maj 2013

Hvem putter du med

Det der med at have en at putte med ja jeg har en nemlig min kæreste men det er jo ikke hverdag det sker at han lige ligger og sover ved siden af mig mens han holder om mig men hvor ville jeg ønske det det eneste tidspunkt jeg føler mig sikker er når der er en der ligger og holder om mig det er noget af det bedste jeg ved og jeg ved det er der også mange andre piger der syntes så drenge lyt til mit råd hvis i vil forkæle hende lidt eller bare være meget sød så hold dog om hende og put med hende ! Men jeg kom til at tænke på det her fordi hver gang jeg bare er lidt ked af det sidder jeg og rykker mig tilbage i min seng i håb om at jeg støder ind i min kæreste så han holder om mig men det ender altid bare med jeg falder ud af sengen...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar