tirsdag den 5. februar 2013

Mobning?

Jeg blev mobbet på min gamle skole og det var meget mobbet der blev lavet sange om mig og sådan og der gik mange rygter men nu er jeg væk fra skolen og sådan og bliver ikke mobbet mere men nu er de kræftedeme gået på min veninde fordi nu har de ikke mig mere hun er udlændinge hun er født i danmark lever efter dansk kultur og jeg ville aldrig tænke på hende som en udlændinge da hun lever som en normal dansker og er lige som os. Men så er der en fucking bosnier på vores skole der er begyndt at kalde hende pp (perker pige) og han råber at hun skal tage hjem til sit hjemland og sådan det er fandme ikke acceptabelt ! Eg kan ikke forstå det han står og kalder en person der er mere dansk end ham selv for pp og siger hun skal tage hjem til hendes hjemland hun får så mange beskeder om dagen hvor der står pp i eller rejs hjem til dit hjem land eller at hun konstant for afvide at hun er en luder men hun er altser jomfru og har aldrig haft en kæreste ? Hvad fuck er der galt med teenager hvorfor er det vi vil gøre livet surt for andre hvorfor er det vi altid skal ødelægge alt det der er godt og gøre livet svære end det er i forvejen? Jeg er ikke racist eller noget men hvis der er nogle der skulle tage hjem til deres hjemland er det fandme alle de perkere der går og mobber danskere eller alle dem der indtager klasserne og ødelægger dem ohg skaber drama i klasserne! Jo danskere hør det fandme os men en udlændinge kan kraftedeme ikke stå og sige til en anden udlændinge at hun skal tage hjem til sit hjemland og da slet ikke når hun er mere kristen en hun er muslimsk eller at de lever efter kulturen i danmark og det gør han ikke hvad fanden er der galt med folk ej helt ærligt så må vi sku tage os sammen !!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar