tirsdag den 19. februar 2013

omg hvor er konfi stressende !!

konfirmation....
ja jeg går i 7 og skal holde konfi. fuck det er stressende aaalt det du skal nå alt det du skal lave og huske. jeg kan slet ikke overskue det. jeg ville ønske jeg bare kunne tae i kirken i min kjole og noget simpelt hår og hverdags make-up og så holde en normal ''fest'' som fx fødselsdagsfest som bare er at vi invitere famillien og sådan og så hygger vi der hjemme med kage og sådan og så bare sidder og snakker... punktum. 
men nej vi skal have lavet indviklet invitationer fine bordkort vi skal have fundet de perfekte sko laggt det perfekte makeup og bare være ligesom alle andre og man må ikke køre sin egen still og være anderledes på sådan en dag nej det er bare forkert. fuck hvor jeg hader det er en feste om mig og så må festen ikke vise hvem jeg er fordi så er den ikke traditionel og ligner alle andres ???


 
træt af konfi....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar