torsdag den 14. februar 2013

valentinsdag!

jeg har holdt valentinsdag med min kæreste idag. jaja valentinsdag er overvuderet men når man har en kæreste er det et eller andet specielt. jeg har bare hygget med en masse film og puttet under dynen. så lavede  han lasagne til mig. han elsker lidt gammelt musik så vi hørte bon jovi. så kom der en langsom sang og jeg sad nede i sofaen. så gik han hen og tog fat i mig og hev mig ind midt på gulvet og så begyndte han at danse sammen med mig. og jeg kan self ikke danse men han stod bare og dansede så jeg kunne danse med og kiggede mig i øjnene mens han sang med på sangen der handlede om han aldrig villesige farvel.
hvis i har en valentinshistorie vil jeg meget gerne høre den :)

2 kommentarer:

  1. ved det ikke kan jeg ikke huske men en eller anden gammel bon jovi <3

    SvarSlet