onsdag den 19. september 2012

forvirret og forelsket....

jeg er fucking forvirret der er den her dreng jeg er over forelsket i ! <3 men jeg ved ikke om han kan li mig?<3 vi flirter ekstremt meget når vi er sammen men når jeg vil tage snakken med ham om det. men han svare ikke når jeg skriver og jeg har ikke styrke til at snakke med ham i virkeligheden<3 han er over dejlig men ved ikke hvad jeg skal stille op med ham.?<3 kender i det? jeg har den der føelse af at han elsker mig og vil noget med mig? men alligevel ikke<3 han er super dejlig og andre gange er han pisse irreterende!<3 elsker at skrive med ham og alligevel ikke<3 men jeg smiler når han er der og smiler når vi lige har været sammen men når jeg kommer hjem blir jeg trist fordi jeg ikke kender hans føelser for mig?.........<3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar