tirsdag den 18. september 2012

Kommer i mellem et venskab:(

Jeg har en veninde som betyder meget for mig! Men hun har en bedsteveninde. De har et ón and off forhold og det køre op og ned!<3 hver anden uge er de venner elsker hinanden og har næsten ikke tid til andre og så blir de uvenner og så kommer min veninde grædende over til mig og siger hun vil ikke mere med hende!<3 jeg trøster hende og hjælper hende så dropper hun hende og vi har det dejligt i 2-3 dage.<3 så starter det forfra og imens de er bedsteveninde bagtaler de hinanden men de fortæller hinanden alt og det fortæller de til alle når de er uvenner!<3 mén pointen er at jeg kommer ind imellem dem hver gang og jeg får 2-3 fantastiske dage med min veninde og så når de blir venner igen skubber hun mig fra mig og snakker ikke til mig udover når vi laver projekt i skole .<3 hun kan ikke selv se det og vi kan ikke forklare dem det?! Er ved at være rigtig træt af det her venskab!<3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar