torsdag den 6. september 2012

indretning på værelset

jeg hader at mit værelse altid er så ens og kedeligt så elsker at lave det om!
jeg får ider overalt hvis du er helt blank er det en god ide at gå i ikea ikke for at købe noget men for at kigge på indretningen i de rum de har lavet! de er mega gode til at komme med ider jeg har selv fået mange derinde når jeg er i ikea;) men ellers er der hjemmesider du kan gå ind på og finde tips og inspirationer.
fandt en disksution om et pigeværelse med farverne rød ,hvid og sort
http://dindebat.dk/bolig/748359-indretning-af-teen-vaerelser.html

fandt en side fra viunge med 10 tips til værelset:
http://www.viunge.dk/Teenager/Guides_Tips/10_tips_til_vaerelset.aspx

men hvis man vil have et helt nyt værelse men ikke har ret mange penge kan men gå ind på gul og gratis og søge på alt muligt de har ogs nogle fede ting nogen gange! eller gå ind i genbrug der kan du få meget til ingen penge! og det kan bruges

men her var nogle ider hvis det var ..... <3
myss Caroline<3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar