lørdag den 15. september 2012

kender i det?

kender i det hvor man har en person man bliver nød til at snakke med om noget fordi de gør noget forkert eller sådan noget?
 det har jeg måtte gøre idag fordi jeg havde en ven som blev ved med at hænge op af mig og røre på mig ligesom om vi var kærester og det kunne jeg ikke li. han kan li mig og det vidste jeg godt og det gjorder det bare meget svære at sige det til ham..... men jeg sagde det og han blev ked af det så fik mega dårlig samvittighed men minede mig selv om at jeg skal ikke have dårlig samvittighed for at sige det til ham gør at jeg er meget mere tryk ved at være sammen med ham nu.

så hvis i har det sådan med nogen af jeres venner som gør noget i ikke kan li' eller gør jer utrygge så snak med dem om det for det hjælper det kan godt være de blir såret og  lidt kede af det i starten men i længeden blir det meget bedere<3

kys caroline<3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar