søndag den 30. september 2012

kærster eller ej?

mig og den her fantastiske dreng har noget sammen<3 hihi<3 og så var han omme på min skole en dag og alle mine venner spurgte om vi var kærester og det kunne jeg ikke svare på.... fordi han har aldrig spurgt mig men vi opføre os ligesom om vi kommer sammen... så da folk spurgte svarede jeg bare ''det ved jeg ik'' og kiggede bare på stefan(drengen)<3 han smilede bare så vidste ligesom ikke lige hvad der skete..... om aftenen sagde jeg til ham (da vi var alene)<3 ved ik hvad jeg skal svare når folk spørg mig for vi er jo kærester uden titlen! så sagde han '' vil du gerne have titlen på'' og jeg vidste ikke hvad jeg skulle svare så i panik svarede jeg bare ''ved jeg ik'' og lige siden har vi ikke snakket om det men selvfølgelig vil jeg gerne have titlen på!<3 men ved sq ik om han nogensinde spørg mig.......

Ingen kommentarer:

Send en kommentar