onsdag den 26. september 2012

modeldag og hygge aften med de dejlige

har været til modeldag med min veninde vi gjorder ogs mega lækre og bare hyggede!<3 vi holdt en hel pigedag  ud af det og jeg lærte at gå i høje hæle!
vi var ikke de endeste der var der så vi gik og ventede på at vi skulle have taget billeder  og jeg skulle have højehæle på og det kunne jeg ikke finde ud af at gå i så det blev sådan en drenged gå gang hvor det lignede jeg var ved at skide i bukserne og snuble/falde hvergang jeg tog et skridt men efter en halv time - 3 kvarter gik det ok og jeg begyndte at ligne et normalt menneske når jeg gik...<3

om aftenen kom stefan ud til ogs og vi hyggede rigtigt!<3 han er sq dejlig haha !<3 er måske lidt forelsket eller noget...<3

nå men håber i har haft en lige så go' dag som jeg har haft!<3
-kys caroline:-*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar