tirsdag den 18. september 2012

jeg er forelsket men hvad med venskabet?

ja jeg er forelsket og drengen jeg har noget med ved jeg ikke helt om vi har noget eller ej.<3 men der er kommet et venskab imellem os.<3 jeg har et venskab med en fantasktisk dreng som betyder meget for mig. men han kan li mig og så er han jaloux over at jeg har noget med ham den anden..... ved ikke hvad jeg skal gøre for ved godt man siger man skal vælge sine venner frem for kærester men mig og min ven bliver nemt uvenner fordi han er så jaloux.<3 ved ikke hvad jeg skal gøre..... skal jeg vælge venskabet eller kærligheden? <3 det skal lige siges at min ven vil ikke snakke med mig fordi jeg var kold overfor ham fordi ham jeg ku li var der og min ven troede vi havde noget sammen men det havde vi ikke.....<3 HJÆLP!<3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar