torsdag den 25. oktober 2012

alt muligt lort...

livet er sq fucked ! folk begår selvmord cutter får spiseforstyrelse der er en masse sygedomme som du dør af?! det er så fucked up ! hvorfor er det lige det skal være sådan `? vi forstjener sq bedere! der er en masse snobber her i verden som gør dit liv surt der gør det svært og du kan  tænke hvad har jeg gjort dem?! du kan ikke selv se hvad du har gjort men i deres verden tager du for meget opmærksomhed og så skal du ''udrydes'' og så blir de onde overfor dig.
jeg har selv haft mange snobber og bitches efter mig som ville ødelægge mig. når de var der var jeg stærk og de ku sq ikke ødelægge mig men da jeg kom hjem knækkede jeg og blev sur og ked af det. min vrede gik /  går ud over min mor og det er sq synd for hende. jeg skreg af hende bare hun sagde ''hej'' til mig følte hun bare stod ivejen og ville ødelægge alt men i virkeligheden prøvede hun at hjælpe mig! tænk over hvad i gør og hvilke personer det går ud over for hvis det er snobberne i skolen så skal du lade det gå ud over nogle andre det har de ikke fortjent !

hvis i vil høre en masse historier magen til mig så gå ind på : http://mira-knudsen.blogspot.dk/  hendes blog ligner lidt min og overhovedt ikke alligevel:D

kys mig <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar