onsdag den 31. oktober 2012

det gør ondt..

det gør ondt at savne min kæreste så meget! jeg føler ikke altid jeg kan snakke med mine venner om det for dem i skolen fatter det ikke hende der kender ham næsten bedere end mig kan jeg ikke for hun har det ikke godt med det. og de andre kender ham ikke. jeg har meget svært med at komme ud med hvad jeg tænker og hvor meget jeg savner ham for ingen lytter og dem der lytter gør det ondt på. jeg kan ikke klare smerten i at jeg skal tænke over alt jeg siger når det gælder ham!? alle folk minder mig om ham alt minder om ham og jeg er meget ked af det for tiden... jaja det er bare kærlighed og det går over en eller anden dag. men jeg har kun haft det her men 1 dreng før ud af de 5 kærester jeg har haft. han betyder alt og jeg har det meget svært psykisk lige for tiden men han fik mig til at glemme. når han hold rundt om mig følte jeg mig tryg det eneste sted jeg følte mig tryg. der er ikke nogen der kan erstatte den følelse. jeg har brug for at han kommer og holder om mig. jeg høre det musik han høre bare fordi det minder om ham. når jeg lægger i min seng kommer jeg til at tænke på alle vores minder. jeg er begyndt at få mareridt igen. det havde jeg os før jeg mødte ham men de forsvandt. de er begyndt at komme igen. han skal få det til at gå væk igen. jeg savner måden han er på og alt det andet?! hjælp....
xoxo caroline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar