søndag den 28. oktober 2012

Føler mig lidt dum ....

Ja jeg føler mig lidt dum for tiden! Savner Stefan (min kæreste) så meget og kan jo ikke have kontakt til ham i 4 uger ... Der mangler 3 uger tilbage:-( men er begyndt at savne ham så meget at jeg skriver til hans mobil selv om jeg godt er klar over han aldrig vil få beskederne at se ... Han får nemlig nyt nummer:-( skriver til ham lige som om jeg forventer et svar? Savner ham så meget det gør ondt ... Kan ikke koncentrere mig for alt minder mig om ham ... Her aften sover jeg i hans trøje og høre vores sang .. Ellers kan eg ikke sove:-( græder lidt meget for tiden fordi jeg har det meget svært og han fik mig til at glemme mine problemer og fik mig til at grine og smile hele tiden ! Lige meget hvad smiler jeg altid når han er der :-) føler mig tryg ... Men han er her ike til at holde om mig når jeg er trist til at skrive godnat til mig når jeg skal sove eller fortælle mig at jeg er go nok ....:-(

Ingen kommentarer:

Send en kommentar