søndag den 14. oktober 2012

kæresten og hans venner

der er mange der har svært ved at have kærester og venner på samme tid. fordi de glemmer enten deres kæreste eller deres venner. der har jeg os haft engang men nu har jeg lært det. og det er dejligt men min kæreste har et lille problem fordi mig og hans bedste ven hader hinanden som pesten! vi kan ikke tale sammen eller noget og det er han ked af for det er os der betyder mest for ham og som han er mest sammen med så han har mange begrænsninger. jeg er meget ked af at skulle stille det krav at vi ikke alle 3 kan være sammen men han har sq gjort meget mod mig som har gjort mig så ked af det at jeg slet ikke vil se på ham ! det er meget sjællen jeg blir så sur på en person at jeg nægter at snakke med ham eller være i samme rum som ham men det er det eneste jeg forlanger af min kæreste det er at vi alle 3 ikke er sammen på samme tid!<3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar