mandag den 29. oktober 2012

forvirret men glad..?

jeg har så mange følelser fortiden? jeg er glad ked af det fortvivlet trist sur muggen drillende jeg er i alle slags humør? jeg savner folk ? har lyst til at droppe dem? jeg går rundt i min egen verden og når jeg er der er jeg glad :D men folk kan snakke til mig og så bliver jeg sur ? så kan jeg sidde og tænke og så blir jeg ked af det.... ja det kaldes humørsvingninger men det har jeg haft mange gange førog det her føles anderledes? det  kan ikke beskrives for det er så forfærdelig en følelse at have. jeg savner da man var en lille pige og du ikke havde noget at bekymre sig om du kunne bare gå rundt og smile og være glad hele tiden... du blev måske sur eller ked af det nogle gange men det var kun fordi du ikke måtte få en muffin eller fordi dine søskende fik en vingummi mere end dig? :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar