lørdag den 5. januar 2013

afhængig af den ene sms...

kender i det at hvis den ene person ikke svare tilbage med det samme så går du rundt og tripper indtil de svare eller hvis du er midt i en vigtig samtale og så de ligepludselig stopper med at svare ? det er det værste jeg ved for jeg føler mig så desperat! at jeg kan gå i en time ikke at slippe min mobil fordi de ikke svare? hvorfor er det vi skal være så afhængige af den anden person hvorfor er det vi altid skal rende rundt og have lyst til at skrive til dem konstant og de næste ikke tænker på os. hvem er det der har gjort at vi skal have det sådan her og at vi så tit kan løbe efter mobil og smide alt hvad vi har i hænderne og glemme alt omkring os hvis han/hende lige ringer. den følelse har jeg haft med et par mennesker men ligenu har jeg det mest med 1 person jeg plejer tit at svinge op og ned i hvem jeg er ''afhængig'' af men lige nu er der ingen vigtigere end ham til at svare? jeg plejer konstant at skrive til min bedsteveninde men ligenu har jeg en pause med det jeg har haft jeg konstant snakkede med en masse andre os og alt sådan noget men ik lige fortiden. jeg har lige fået sådan et flip med at skulle snakke med kæresten konstant og det sjove er at han elsker jeg har fået sådan et flip:)
håber i os kender den følelse ellers er jeg blevet gjort lidt tilgrin hehe :)

xoxo caroline <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar