torsdag den 3. januar 2013

er du grim ved siden af dem eller pæn?

når du går ind på facebook er der de flotteste billeder af perfekte piger de har alt de pæneste øjne den rigtige stil og kan det der med at sidde håret rigtigt ! jeg hader det!! du kan ik gå ind som en overvægtig pige og få afvide du er smuk mere for du blir sammenlignet med alle de der perfekte tøzer som der er 100 af i hele verdenen hvis det ikke er ren fotoshop så hvorfor fanden skal man ligene agtig have den perfekte krop de perfekte patter eller for drenge den perfekte six-pack? ved du hvad om du har en stor næse eller om du er lidt mere bredere bygget end de andre gør sku ikke en skid kig dig selv i spejlet og sig fuck hvor er jeg lækker de andre piger/drenge kan bare skride langt væk for jeg er lækrest !!!
 

viser jer lige nogle eksempler på det jeg mener med de der billeder af perfekte piger:)





det er forfærdelig man ikke kan have en fejl nu om dage
det er bare min mening <3

1 kommentar: