torsdag den 10. januar 2013

jeg flytter fandme hjem til min far !

jeg gider ikke det lort mere hader min mor og jeg hader min papfar de kan rende mig jeg gider ikke bo her hjemme mere er aldrig glad eller noget så vil jeg fandme heller leve under min fars vilkår der er intet værre end at bo sammen med nogle du hader og jeg gider ikke det liv her mere ja fint jeg har mange ting her hjemme men jeg har det fandme ikke godt jeg har det af lort til og det eneste sted jeg vil være er på mit værelse men der er der ikke en nøgle til så jeg kan ikke låse min dør så de kommer bare brasende ind hele tiden !!!! jeg hader mit liv de skal fandme bestemme alt og jeg siger til dem de bare kan gå i seng men nejnej de låser mig ude og så kan de fandme kun råbe og skrige af mig konstant jeg skændes med dem hele tiden og har aldrig en normal samtale og føler ikke jeg kan sige noget til den ene uden det ryger ud til den anden !! ved du hvad de kan fandme alle sammen brænde op i helved for jeg er sku smuttet her fra når jeg kommer hjem fra egypten !

fuck alt jeg flygter...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar