mandag den 21. januar 2013

Farvel ....

Jeg har måtte sige farvel til en af de bedste veninder jeg har haft fordi selv om hun gjorder så meget godt for mig gik der et eller andet galt som os gjorder at jeg ikke kunne klare det mere jeg ville ønske vi bare kunne forblive så gode venner som vi var men det er kun en drøm den kan ikke blive til virkelighed. Jeg ved at hun blev meget ked af det fordi jeg var en af de eneste hun nogensinde havde åbnet sig ordentlig op for og det er jeg stolt af og alt hvad hun har sagt vil altid forblive ved mig. Alt hvad hun har lært mig vil jeg altid tage med mig og når jeg tænker tilbage på os vil jeg smile for vi har de bedste minder og jeg vil altid elske hende men jeg blev nød til at sige farvel selv om det gjorder ondt..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar