torsdag den 1. november 2012

3 hjul i venskabet :(

vi er 3 mennesker der er bedste venner... i starteen var mig og min veninde bedste veninder og mig og ham sådan cirka bedste venner.. så mødte de hinanden og så blev vi alle 3 bv.. men han går altid til hende jeg skal presse oplysninger ud af ham og hun får det afvide.. de skriver sammen hele tiden og vores kontakt er ved at gå væk. kan ikke klare at han kun snakker til mig i skolen fordi hun ik er der. han siger hele tiden der ikke er forskel på os og vi betyder lige meget men kan ikke tro på det fordi han går altid til hende og snakker aldrig mig? han siger alt mulig til hende og siger ik sig det til caroline og så finder jeg ud af det 1-2 dage efter... føler bare hun er mere vigtig. er glad for atde er venner og sådan men føler bare jeg blir nød til at gi slip på ham... jeg har ikke noget problem med min veninde vi er faktisk bare blevet tættere men føler jeg må finde noget der kan erstatte ham. han fortæller kun mig noget og vil ikke lytte til mine problemer ? er forvirret?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar