mandag den 26. november 2012

Bitch fight... :-(

Org forhelved nu er der kommet en bitch fight igen og den har stået på siden igår ved 13 tiden... Hun bruger alt og trækker en masse mennesker ind i det.. Ja jeg startede den fordi hun ville være venner med mig igen men det ville jeg ikke fordi hun hatede folk og er virkelig bitchy. Så skrev til hende "tror du selv du bare kan skrive undskyld og så er alt ok?" Og så gik den bitch fight igang. Hun har hevet mine og hendes venner med ind i det og jeg var uheldig fordi jeg skulle forsvare mig selv ringede jeg til en dreng og spurgte om det var rigtigt det hun havde sagt fordi hun stod og sagde jeg havde kysset min venindes ex mens de kom sammen. Det havde jeg ikke og han havde aldrig sagt ja hun havde ringet men havde spurgt om noget helt andet.
Hun knækker mig for dsv kan jeg ikke bitche. Hun trækker de venner ind hun ved der betyder noget for mig hvor hun får dem til at skrive hate til mig.
Kan ikke klare det er mere...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar