lørdag den 24. november 2012

Den jaloux type

Nej på nogle måder er jeg overhovedet ikke den jaloux-type og på andre måder er jeg pisse jaloux ... Den ene dag kan jeg være fucking ligeglad med at min veninde sidder og snakker med mine venner og på den anden måde er jeg mega jaloux og hr lyst til at sige hun ikke må snakke med nogen af dem.
Jeg hader at være jaloux det er det værste jeg ved! Men jeg kan ikke lade vær. Jeg har ødelagt så meget ved det og vil ikke gøre det igen men det er så svært ikke at begynde og stå og skrige at de skal holde sig fra min kæreste og mine venner.
De kan snakke om alle de oplevelser de har haft sammen og det rør mig ikke at de taler om det.
Men alt går galt i mit hoved nogle gange og så ødelægger jeg alt fordi min jaloux-hjerne fucker det hele op!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar