torsdag den 15. november 2012

er det en leg eller virkelighed?

ved ikke om du savner mig eller ej jeg savner dig ligemeget hvor jeg kigger henser jeg dig eller noget der minder mig om dig..
de siger alt muligt lort om dig men kan ikke se andet end det gode.. jeg er forelsker i dig og kan ikke glemme dig. savner dig og har brug for du er ved siden af mig hele tiden. men det kan du ikke og vil du?
jeg er meget forvirret?
savner du mig ? elsker du mig ? eller er det hele bare en leg? kan ikke finde ud af hvad jeg skal tro på mere?
får opkald igen om alt muligt fra folk der vil splitte os ad igen? er det forkert det vi gør? du bor langt væk vil det overhoved holde? mig og din bedsteven kan ikke klare hinanden ? vil jeg nogensinde blive en del af dig eller vil du holde mig skjult?
skal jeg være stolt eller flov?
du gør mig glad og ked af det ? jeg føler mig tom når du ikke er her.... jeg savner dig hele tiden. det eneste jeg har brug for når jeg er ked af det er at du sidder lige ved siden af mig og holder om mig...
hvorfor skal alt være så svært?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar