søndag den 18. november 2012

hvad vil du være når du blir stor?

jeps hvad vil du være? frisør, advokat, kok du kan vælge lige hvad du har lyst til.
jeg vil være en misbrugskonsulent.. til dem der ikke ved hvad det er, er det en der hjælper alkoholikere og deres nærmeste.
jeg har altid gerne ville udrette noget i verdenen og hjælpe andre mennesker.
min største drøm er at komme ned til afrika og hjælpe de mennesker dernede der er i nød. ja jeg har nogle store drømme men det er det jeg vil. det er det jeg brænder for. det er at hjælpe andre mennesker og gøre en forskel. det er ligemeget om det er en stor forskel eller en lille. men jeg har gjort en forskel hos nogle mennesker i verdenen.
jeg hader at se de stakkels børn der har brug for hjælp.

jeg tænker tit på de bbørn der blir misbrugt i hjemmet hvor forfærdelig de må have det! hvor ville jeg godt kunne hjælpe dem! gøre deres liv godt igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar