onsdag den 28. november 2012

kærligheds livet

hele denne sang beskriver mine følelser for min kæreste. jeg tænker på ham hele tiden og ingen ville nogensinde tro på at vi kom sammen for vi passer ikke sådan rigtigt sammen vi kommer fra hver vores miljø og alt muligt.
det hele startede ud som at jeg var et væddemål og han var en leg. ingen af os vidste noget om det. men da vi kyssede for første gang gik der noget gennem mig. jeg tænkte ikke over det og lagde ikke mærke til jeg var ved at få følelser for ham. jeg legede med ham for det gjorder mig glad. men jeg begyndte ikke at kunne undværre ham og begyndte at savne ham hele tiden. havde en trang til at skrive til ham hele tiden og sådan havde det aldrig været før?
men til sidst gav jeg efter og blev forelsket. mine følelser var godt nok ikke så store men hver gang jeg så ham blev de større og større. til sidst gik alt helt galt i mit hoved og jeg elskede ham højere end jeg nogensinde havde elsket en. jeg tænker på ham hele tiden og når vi er sammen føler jeg mig hel, han er den sidste brik der manglede i mit hjerte. og nu er mit hjerte helt når vi er sammen. jeg er altid tryg når vi er sammen. måden han holder om mig på og måden han ligger og kan kigge på mig i en halv time med det samme udtryk i hovedet. han kigger ligesom om han kigger på et mirakel og jeg har aldrig set en kig sådan på mig før?
ja man holder ikke for evigt jo nogle få mennesker gør. nogle jeg kender mødte hinanden i 8 kl og er stadig sammen idag og de skal til at flytte sammen og det hele og de er stadig ligeså nyforelsket som første gang de så hinanden.
det er sådan et forhold jeg gerne vil have og det er sådan et jeg har. jeg tror helt ærligt på vi holder i lang tid! ja der kommer op og ned ture og der har allerede været nogen. men han er grunden til jeg står op om morgenen. jeg smiler for mig selv når han skriver til mig. føler jeg lever i en kærligheds film for ja vores forhold hang i en tynd tråd i starten men det er blevet så stærkt og vidste ikke hvad jeg skulle gøre uden ham. 


You can be the peanut butter to my jelly
You can be the butterflies I feel in my bellyYou can be the captainAnd I can be your first mateYou can be the chills that I feel on our first dateYou can be the heroAnd I can be your sidekickYou can be the tear That I cry if we ever splitYou can be the rain from the cloud when it's stormin'Or u can be the sun when it shines in the mornin'



Don't know if I could ever be Without you'Cause boy you complete meAnd in time I know that we'll both see That we're all we needCause you're the apple to my pieYou're the straw to my berryYou're the smoke to my highAnd you're the one I wanna marry
Cause you're the one for me (for me)And I'm the one for you (for you)You take the both of us (of us)And we're the perfect twoWe're the perfect twoWe're the perfect twoBaby me and youWe're the perfect two



You can be the prince and I can be your princessYou can be the sweet tooth I can be the dentistYou can be the shoes and I can be the lacesYou can be the heart that I spill on the pagesYou can be the vodka and I can be the chaserYou can be the pencil and I can be the paperYou can be as cold as the winter weatherBut I don't care as long as were together



You know that I'll never doubt yaAnd you know that I think about yaAnd you know I can't live without yaI love the way that you smileAnd maybe in just a whileI can see me walk down the aisle
Cause you're the apple to my pieYou're the straw to my berryYou're the smoke to my highAnd you're the one I wanna marryCause your the one for me (for me)And I'm the one for you (for u)U take the both of us (of us)And were the perfect twoWere the perfect twoWere the perfect twoBaby me and you

We're the perfect two(yeah, yeah) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar