tirsdag den 27. november 2012

den perfekte dag

har haft den mest perfekte dag oppe ved kæresten!!
jeg har savnet ham så meget.. vi havde en dejlig dag hvor de hentede mig ved 3 tiden og så kørte vi op til ham da vi kom der op skulle jeg lige rundt og se det hele og møde hans plejefar. hans plejeforældre var virkelig søde og de tog mega godt imod mig. self skulle jeg fortælle en masse om mig selv og sådan men de var meget imødekommende.
mig og min kæreste snakkede om en masse og lavede alt muligt andet også. fuck jeg savner ham allerede!!!!!!
han lå bare og holdt om mig til sidst og  lå bare og nussede mig og fortalte hvor meget jeg betød for ham fuck jeg er helt væk i ham? hvordan kan man have så store følelser for 1 person? men det var den mest perfekte dag nøj hvor jeg elsker ham !!<3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar