onsdag den 28. november 2012

den lille pige

jeg blir omtalt som ''den lille pige'' blandt mine venner. for ja jeg er måske den lille pige. jeg er pigen der ikke kan passe på sig selv på nogle måder. men mine venner kan bitch og slås. de beskytter mig og jeg er glad for det. men er ved at være træt af altid at være den lille pige der skal passes på og de beskytter mig for hver en pris. men jeg kan ikke gøre gengæld. for jeg kan ikke bitch eller slås. jeg hader at være hjælpeløs. jeg elsker at hjælpe folk og det eneste jeg kan hjælpe den med er at sidde og tale med de hvis de er kede af det eller sådan noget. ja der er en stor hjælp og sådan men det er bare ikke det jeg vil jeg vil være beskytteren jeg vil være hende der beskytter sine venner ikke hende der blir beskyttet og ikke kan forsvare sig selv.
min bedsteveninde kalder mig sin lille pige og det er den bedste tittel jeg har. hun beskytter mig for hver en pris og hun ville altid ligge sig i mellem mig og en anden. hun er det modigste menneske jeg kender men jeg kan ikke give gengæld? jeg kan ik bitch så der kan jeg ikke hjælpe hende og hun kan slås ikke mig så der kan jeg heller ikke hjælpe hende? hvorfor skal det være så hårdt ? jeg vil bare gerne hjælpe og kunne bruges ikke bare være hjælpeløs og hende alle skal forsvare..
TRO MIG jeg elsker at være folks lille pige men jeg vil os være mere end det?

knus mig <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar